13 Haziran 2011 Pazartesi

Ülkemiz ve Kırklarelimiz için hayırlı olsun

Değerli hemşehrilerim, dostlarım, gönüldaşlarım, AK Partili arkadaşlarım; 12 Haziran Milletvekili Genel Seçimleri sürecinde internet sayfalarımda beni takip ettiniz, beni onurlandırdınız, telefonla aradınız, yol gösterdiniz, destek oldunuz, teşvik ettiniz ve bana rehber oldunuz.

Ülkenin muhtelif yerlerinde ve İstanbul'da çeşitli görevler alarak edindiğim hizmet birikimlerimi AK Parti İktidarı ile birlikte sizlere sunmak, benim gerçekleştirmeyi planladığım en büyük emelimdi.

Bunun için aday arkadaşlarım, AK Partili gönüldaşlarım, dava arkadaşlarım, sevenlerim ve dostlarımla, dağ, bayır, köy, kasaba, ilçe, il, kahvehane, restorant, meydan, alan vb. demeden adeta gece gündüz koştuk. Kendimizi tanıtmak, AK Parti İktidarının hizmetlerini anlatarak gelecek projelerimizi, düşüncelerimizi dilimizin döndüğü, gücümüzün yettiği nispette anlatmaya, fikirlerimizi sizlerle paylaşmaya çalıştık.

Kırklareli için çalışmaya o kadar alışmıştım ki, şimdi normal hayata dönerken bile inanın birdenbire seçim sürecini yeniden özlemeye başladım. Sizlerle konuşurken bile bazı işlerin hemen olabilirliğini görmek bana bambaşka bir mutluluk veriyordu.

Bildiğiniz gibi, 12 Haziran seçimleri sonucu AK Parti iktidarı; ülke genelinde ve İlimiz Kırklareli'de oy oranını büyük ölçüde arttırarak yeniden tek başına iktidar oluyor. İlimizden de Av.Şenol Gürşan kardeşimiz AK Parti adına bizleri temsil etme görevini almış bulunuyor. Başarıları için hep birlikte dua edip, kendisine destek olacağız.

AK Parti iktidarının Türkiye genelinde olduğu gibi, Kırklarelimizde de hizmetlerini katlayarak devam ettireceğinden hiç kimsenin şüphesi olmasın. Önümüzdeki dönemde, ben de bu hizmetlere katkıda bulunmak için sonuna kadar gerekli çabayı göstereceğim.

Bu propaganda dönemi boyunca bizlere eşlik eden, başta teşkilat mensubu arkadaşlarım olmak üzere siz değerli hemşehrilerime, ayrıca yurt içi ve yurt dışından bize destek veren herkese en derin şükranlarımı arz ediyor, seçim sonuçlarının ilimiz ve ülkemiz için hayırlar getirmesini diliyorum.

Sizleri Cenab-ı Allah'a emanet ediyorum.

Şaban Erden